Velkommen til vores skole

Østskolen er en folkeskole beliggende i Faxe Kommune på den sydøstlige del af Sjælland. Vi har 0. til 9. årgang på Østskolen.

Kig rundt på vores hjemmeside og bliv klogere på de tre skoler, der tilsammen udgør Østskolen. Det er Rolloskolen i Faxe, Karise Skole i Karise samt Hylleholt Skole i Faxe Ladeplads.

Alle tre skoler har hver deres SFO. Rolloskolens SFO hedder Solhøjen, Hylleholt Skoles SFO hedder Hyllen og Karise Skoles SFO hedder Tandhjulet.

Alle medarbejdere bestræber sig på at skabe gode rammer for elever og kollegaer.

Østskolen vil gerne være kendt for sit engagerede personale, spændende undervisning og støttende læringsmiljøer, der hjælper eleverne til at blomstre og opnå deres mål.

Undervisningen foregår i klasselokaler, grupperum såvel som i de skønne naturområder, der findes i vores skoledistrikt.

Østskolen
Gl. Strandvej 12